حق کپی‌رایت

حق کپی رایت

حق کپی رایت


از آنجایی‌که ایران عضو کشورهای دارای حق کپی رایت نیست و به جهت تحریم امکان جابه‌جایی مبالغ هم وجود ندارد، نویسندۀ چند عنوان از کتاب‌های‌مان؛ خانم جانا مور لون، با همراهی گروه فلسفه برای کودکان دانشگاه واشنگتن، حرکت سخاوتمندانه‌ای انجام دادند، که بیانگر اخلاق علمی و همدلی در آموزش است. جانا مور لون با هماهنگی گروه فلسفه برای کودکان دانشگاه واشنگتن، حق انتشار رسمی دو کتاب‌شان را که در نشر لِگا منتشر شده و کتاب دیگرشان را که در دست اقدام برای نشر است، با پرداخت ۴۰۰ دلار به ناشر خارجی [Rowman & Littlefield Publishers] برای نشر لِگا خریداری کردند.

دو کتابی که از جانا مور لون در نشر لِگا منتشر کرده‌ایم؛ «کودک فلسفی».و «گفت‌وگو و پرسشگری با کودکان و نوجوانان» است و کتاب «دیده اما نشنیده: اهمیت صدای کودکان» نیز در دست انتشار است. جانا مور لون و گروه‌شان پیش از این، ۱۲ کتاب داستان‌ فلسفی برای کودکان را شخصاً برای دکتر مرتضی براتی مترجم این آثار ارسال کرده‌ بودند، این آثار در قالب کتاب‌های «داستان‌های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان» در لِگا منتشر شده است.

چنین اتفاقی را احتمالاً کمتر شاهد بودیم. ما قدردان لطف این نویسندۀ باسخاوت و گروه‌شان هستیم و از دکتر مرتضی براتی از همیاری در این مسیر کمال تشکر را داریم.

مجموعه کتاب‌های «فلسفه‌ورزی با کودکان و نوجوانان» با سردبیری دکتر مرتضی براتی در نشر لگا منتشر می‌شود.

از آنجایی‌که ایران عضو کشورهای دارای حق کپی رایت نیست به جهت تحریم امکان جابه‌جایی مبالغ هم وجود ندارد، نویسندۀ چند عنوان از کتاب‌های‌مان؛ خانم جانا مور لون، با همراهی گروه فلسفه برای کودکان دانشگاه واشنگتن، حرکت سخاوتمندانه‌ای انجام دادند، که بیانگر اخلاق علمی و همدلی در آموزش است. جانا مور لون با هماهنگی گروه فلسفه برای کودکان دانشگاه واشنگتن، حق انتشار رسمی دو کتاب‌شان را که در نشر لِگا منتشر شده و کتاب دیگرشان را که در دست اقدام برای نشر.است، با پرداخت ۴۰۰ دلار به ناشر خارجی [Rowman & Littlefield Publishers] برای نشر لِگا خریداری کردند.

دو کتابی که از در نشر لِگا منتشر کرده‌ایم؛ «کودک فلسفی» و «گفت‌وگو و پرسشگری با کودکان و نوجوانان» است و کتاب «دیده اما نشنیده: اهمیت صدای کودکان» نیز در دست انتشار است. جانا مور لون و گروه‌شان پیش از این، ۱۲ کتاب داستان‌ فلسفی برای کودکان را شخصاً برای دکتر مرتضی براتی مترجم این آثار ارسال کرده‌ بودند، این آثار در قالب کتاب‌های «داستان‌های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان» در لِگا منتشر شده است.

چنین اتفاقی را احتمالاً کمتر شاهد بودیم، ما قدردان لطف این نویسندۀ باسخاوت و گروه‌شان هستیم و از دکتر مرتضی براتی از همیاری در این مسیر کمال تشکر را داریم..

مجموعه کتاب‌های «فلسفه‌ورزی با کودکان و نوجوانان» با سردبیری دکتر مرتضی براتی در نشر لگا منتشر می‌شود.

نقد و بررسینقد و بررسی کتاب

جانا مور لونحق انتشارحق کپی رایتفلسفهفلسفه‌ورزیفلسفه‌ورزی برای کودکان و نوجوانانکپی رایتمرتضی براتینشر لگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *