شرایط و قوانین استفاده از خدمات سایت نشر لگا:

کاربر گرامی با تشکر از حسن انتخاب شما برای بازدید و خرید از سایت نشر لگا.

تمام عناوین ارائه‌شده در سایت نشر لگا، دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی است و کلیۀ اصول، روش‌ها و فرآیندهای سایت، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آیین‌نامه‌های تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده و متعاقبا کاربران نیز ملزم به اجرای آن هستند.

هنگام ثبت نام کاربر جدید در سایت نشر لگا، کاربران برای ثبت نام نهایی می‌بایست آدرس، شماره تلفن و پست الکترونیکی خود را در سایت وارد کنند تا استفاده از خدمات سایت و برقراری ارتباط با ما امکان‌پذیر گردد.

سایت نشر لگا اطلاعاتی را که کاربران در اختیارش قرار می‌دهند را به‌عنوان امانت، مورد احترام قرار داده و از آن محافظت می‌کند. این سایت تضمین می‌کند در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کرده و با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های جدید جهت توسعه امنیت سایت، در راستای رضایتمندی کاربران کوشا باشد.

امکان سفارش‌گذاری طی ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هر روز هفته در سایت نشر لگا، از طریق اینستاگرام نشر و از طریق تماس تلفنی فراهم است. سفارش‌ها طی ۲۴ ساعت کاری از طریق پُست یا پیک موتوری (در صورت انتخاب مشتری) برای کاربران ارسال می‌گردد. سفارش‌های پُستی بعد از 3 الی 5 روز کاری و سفارش‌های پیک موتوری طی 1 ساعت بعد از سفارش، تحویل مشتری داده می‌شوند.

کاربران باید هنگام سفارش کتاب موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به‌طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل‌تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به‌منزلۀ مورد تأیید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، انتشارات جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی درخواست کند.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، پردازش نهایی سبد خرید، اتمام موجودی کالا، در اسرع وقت وجوه دریافتی به حساب اعلام شده واریز خواهد شد.

سیاست قیمت‌گذاری بر طبق قیمت مصرف‌کننده مندرج بر روی کالا و مبتنی بر احترام به حقوق مصرف‌کنندگان است و سایت انتشارات به‌صورت مستمر نسبت به بروز‌رسانی قیمت‌ها اقدام می‌کند.